Klient - oto słowo klucz dla każdej firmy produkcyjnej, handlowej, usługowej. To on jest dla nas najważniejszy, to do niego chcemy dotrzeć i to jego potrzeby chcemy zaspokoić. Rzesze sprzedawców, handlowców, pracowników front-office codziennie próbuje zrealizować plany sprzedażowe. Każdy z nich jest inny - tak samo, jak różni są klienci. Każda branża jest odmienna w specyfice dotarcia ze swoim produktem, usługą do ostatecznego odbiorcy. Wszystkim nam nie zależy na pojedynczej sprzedaży - chcielibyśmy budować sobie grono wiernych i zadowolonych klientów. Jak to zrobić? Nie ma magicznego sposobu - przepisu na sukces. Jest za to szereg zagadnień wspólnych, których uświadomienie sobie + umiejętność wyciągnięcia wniosków i dostosowania charakteru sprzedaży i obsługi klienta do indywidualnej sytuacji rynkowej = sukces :)
Wszystkie proponowane poniżej szkolenia możemy przeprowadzić dla Państwa Pracowników w formule szkoleń zamkniętych. Możemy również w pełni oprzeć się na Państwa specyficznych potrzebach i na nich zbudować program warsztatu w pełni dostosowany do panujących w Państwa instytucji warunków i kultury organizacyjnej. W przypadku organizacji szkolenia zamkniętego - wszelkie warunki programowe, organizacyjne i finasowe uzgadniamy indywidualnie ze Zleceniodawcą.
W celu zorganizowania szkolenia dla grupy zamkniętej zapraszamy do kontaktu z Centrum Studiów Podyplomoych i Szkoleń.
KONTAKT:
telefon: 32 363-12-35, 532-466-764
e-mail: szkolenia@humanitas.edu.pl